torsdag 1. juli 2010

Sommeravslutning

I går var det siste tur med Viktoria før sommerferien. Vi bydamene blir jo fort litt bortskjemt, så jeg har jo (selvfølgelig) egen dogwalker. Viktoria kommer og henter meg hjemme to ganger i uken og så drar vi masse hunder ut på tur. Det er kjempemorsomt. På onsdager er Java med også - hun er en av mine beste venner. Og på onsdag var siste turen før sommerferien, litt sommeravslutning i skogen liksom. Men sommeravslutning var IKKE gøy! Vi satte ut på tur og dermed åpnet hele himmelen seg og det var faktisk ingen som syntes det var gøy på tur altså. Vi ble veeeeeldig våte alle sammen, og det var det ingen av hundene som likte - tro meg!
foto privat

Godt å komme hjem ......


Heldigvis for meg var matmor hjemme altså, så hun pakket meg godt inn i tepper og håndklær og dyner så jeg skulle bli tørr og varm igjen. Men det må være lov å furte litt eller? For her ligger jeg våt og kald og får ikke treffe gjengen igjen før i august. Sommeravslutning? PØH!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar