søndag 27. juni 2010

Siesta

Vi har vært på utflukt i helgen, og det har vært strålende vær! Det har vært skikkelig hyggelig. På søndag var det så varmt, at jeg ikke visste hva jeg skulle ta meg til - det ble litt kaldt i skyggen og litt varmt i sola, så det ble skikkelig masse pes frem og tilbake. Men så plutselig la matmor seg i noe som heter hengekøye (?) og det var noe rare greier. Jeg liker jo aller best på fanget jeg da, så etter litt mas fikk jeg komme opp. Men det var så skummelt altså, og jeg som trodde det beste jeg viste var å sove i samme seng som matmor. Så feil kan man ta! Jeg var kjapt nede på jorda igjen for å si det sånn!

foto privat

Praktisk hengekøyeløsning

Så det endte jo med at jeg la meg under matmor. Så da fikk vi en liten strekk i skyggen sammen da, litt oppå hverandre .......

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar