torsdag 24. juni 2010

St. Hans

Da ble det litt ST.Hansfeiring på meg også. Matmor hadde andre ting fore, så litt utpå dagen ble jeg plasser på "feriekoloni" hos naboene våre Britt og Morten. Jeg har vært der før altså, og de er kjempegreie. Og matmor hadde pakket med både seng og godbiter, så ikke jeg har ikke noe å klage på altså. Så på ettermiddagen pakket vi masse greier og dro til parken. Og selv om jeg hadde lang line og mulighet til å legge meg i skygge, er det selvfølgelig best i solen og i midten.
foto privat

Parkkos med Britt og Morten - de er kjempegreie!
Og så var jeg veldig flink hele natten og sov helt alene i stua. Jeg turte nemlig ikke gå ned den bratte trappa, men det gikk helt greit faktisk - og jeg som er vant med å ligge på armen. Men det gjorde Morten godt igjen da, jeg fikk ligge på armen på sofaen når det var fotballkamp. Veldig godt det altså. Jeg ble selvfølgelig veldig glad når matmor endelig kom og hentet meg, men må jo si at jeg har hatt det så bra at jeg kommer gjerne igjen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar