søndag 4. juli 2010

Jeg har spydd en kanin!

Jeg har vurdert dette innlegget nøye, og konkludert dithen at i og med at jeg allerede har beskrevet OG illustrtet mine dovaner, kan jo dette bli med også. Som kjent er ikke formen helt på topp, og jeg har vært skikkelig kvalm den siste tiden. På onsdag så jeg ingen annen mulighet enn å spise masse gress da jeg ikke hadde mye annet i magen min, og mat smakte meg ikke altså. Så resultatet ble jo selvfølgelig at jeg kastet opp masse gress inne når vi kom hjem. Ikke så mye å skrive hjem om det altså, men alle ble så imponert over formen på mitt lille "kunstverk": En gresskanin .....
foto privat

Kaninkunstverk

Det jeg undrer meg over er at matmor vasket den bort i hui og hast, denne skulle ikke bli liggende på gulvet liksom. Skjønner ikke det. Alle hennes kunstkaninene får bli. Hybelkaninene.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar