fredag 2. juli 2010

Rapport fra sykesenga

Jeg har såååååå vondt i magen min og så er jeg skikkelig kvalm. Jeg har nesten ikke spist noen ting på en uke. Ikke gøy! Og så er det så varmt og så orker jeg ikke drikke og da blir jeg enda mer slapp og vill ikke gå tur - orker ikke! Og så spiser jeg skikkelig masse gress, det er det eneste som smaker noe nå. Jeg orker ikke hilse på noen, jeg orker ikke kose med noen selv om det er det beste i hele verden. Jeg er rett og slett skikkelig syk. Så syk at jeg ble innlagt på sykehus i går.
foto privat

På sykehus - med intravanøs behandling
På sykehuset fikk jeg en nål i labben så jeg skulle slippe å drikke selv. Og så tok de bilder av meg, men de så helt anneledes ut enn de matmor tar. Og så fikk jeg eget rom. Det var vist like personlig som et menneskesykehus fikk jeg nå høre. På kvelden fikk jeg perm for å holde matmor med selskap, men jeg orket ikke så mye jeg altså, sov mest hele kvelden.
Jeg har fått frokost i dag, men den orket jeg ikke. Og så har jeg fått medisiner, de MÅTTE jeg ta faktisk, da var matmor ganske bestemt skal jeg si! Jeg må nok prøve å drikke noe mer vann ialle fall, så jeg ikke blir skrevet inn igjen når jeg skal på kontroll senere i dag ......

3 kommentarer:

  1. Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.

    SvarSlett
  2. Takk for det Kjersti - det er nok (dessverre) en infeksjon i magen, varmen gjør det bare mye mye værre.

    Klemmer fra sofakroken

    SvarSlett
  3. God bedring!!!! Masse hilsner fra Sjefen også.

    SvarSlett