mandag 5. juli 2010

Diagnose 1

Det blir litt mye eder og galle på denne bloggen om dagen, men sånn må det bli når man er syk altså. Så denne gangen er det avføring som er tema. Det har vært litt smått med "leveransene" den siste uke kan man jo si, men litt småtteri har det jo vært. Ikke så rart når jeg knapt nok har spist i det hele tatt og kastet opp veldig mye. Så jeg har trolig fått en infeksjon i magen. Så da må jeg ta antibiotika for det sier matmor. Men jeg nekter! Jeg vil IKKE ha noe tabletter. Så nå får jeg sånn superduper kjempegodt gormet hundefor (dyrt som pokker, ref. matmor), og det kan jeg spise litt av altså - et par munnfuller. Og når tabletten ligger inni der, så går det greit.
foto privat

Denne butikke en stengt for business......

Men så, i går, etter at jeg var blitt lurt i noen matbiter, måtte jeg på do da (endelig) - og gjett hva: Det kom ut en plommestein. Husker du? Den jeg fortalte om her. Den har altså sittet i magen min i 3 uker. Og den er så liten at de ikke så de på røntkenbildene de tok på torsdag. Ikke rart jeg har hatt vondt i magen min!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar