onsdag 2. september 2009

Vedlikeholdsetaten

Da er fontenen tett igjen da. Aner ikke hvor mange ganger det har skjedd i år da, men det har jo vært mye regn. De tobeinte har klaget en del på vedlikeholdet i Torshovparken i år. Det er mulig det er et problem altså, men jeg er nok egentlig ikke så opptatt av det jeg helt personlig. Fontenen derimot, er jeg litt opptatt av at er trygg - sånn at man ser hvor kanten er så man unngår å plupe utti, eller rett og slett slippe å bli søkk våt på beina når man bare skal drikke en liten tår.
foto privat
Kontroll om det gjøres skikkelig arbeid.

Så når de endelig kom for å rydde opp i dette vannproblemet, måtte jeg jo sjekke at det ble gjort skikkelig arbeid. Hjalp ikke til så mye altså, jeg passer best som kontrollør.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar