mandag 31. august 2009

Borte bra men hjemme best

Det er godt å kåmma hemmat. Ikke det at jeg skal klage altså. Denne helgen har jeg vært på kennel fordi matmor hadde annet å gjøre (UHØRT!). Men jeg er jo egentlig fornøyd med valget. Fredag ble det pakket både litt godis og allergifor (for det må jeg ha) og jeg ble sendt ivei med Victoria. Jeg kjenner henne og Happy og Lykke fra før, men jeg har ikke bodd hos dem en hel helg. Jeg spiste maten til alle - den smaker myyyye bedre enn min og vi var mye ute på tur. Og så var vi på bursdagsfest med enda flere hunder. Og selv om Lykke nektet meg å ligge i sengen, så fant jeg meg godt til rette i sengen på gulvet også. Og det var så myyyyye som skjedde hele tiden, og jeg som er vant til å ha det litt stille og godt rundt meg; ble litt sliten av det altså. Så det var gått å kåmma hemmat ......
foto privat
Fint på fanget til matmor

Og jeg vet ikke hvem av meg og matmor som syntes det var mest stas. 2 hele dager bort fra hverandre var litt for mye for begge. Det var deilig å kunne klatre opp i fanget til matmor igjen - men kanskje mest for henne ..... jeg har jo egentlig hatt det helt topp!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar