fredag 21. august 2009

Grillings og sommer og helg og dådyrøyne

Sååååååå deilig med oppholdsvær! Hadde nesten glemt hvor deilig sommeren kunne være. Synes hele juli og august har vært korte, kjappe turer i regnværet. Ja, vi har jo hatt noen langturer også, men ikke som i fjor altså. Og tur er en ting, å bare være ute er noe helt annet. Men i dag ble det oppholdsvær, og vi har grillet i bakgården. Og det har vært mange av mine tobeinte venner her - og da mener jeg bestevenner. De som ikke klarer å motstå mine dådyrøyne og slipper ned godbiter stadig vekk. Så får de kjeft av matmor da, og da må jeg følge med. For når matmor følger med, må de passer på å slippe ned små pølsebiter og annet digg når hun er opptatt med andre ting. YAMMY! Og jeg tror det luktet godt fra grillen, for plutselig så vi denne fyren i nabogården. Hadde det ikke vært så langt ned (6-7 meter) så hadde vi nok fått selskap ......
foto privat

Lukter veeeeeldig godt hos naboen da!

Og etter hvert kom menneskene med tørrfisk. Den er egentlig for mennesker da, og veldig dyr skjønte jeg. Men dådyrøynenen fungerte bra de, og jeg fikk smake masse. Altså, jeg liker Svein veldig godt, men han er skikkelig myk altså - han smelter helt når jeg setter mine bedende blikk på mannen. Mmmmmm - fikk massedeilig tørrfisk! Bra naboen ikke kom kanskje. Så ut som den kunne spist ganske mye ....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar