tirsdag 4. august 2009

Verdens beste seng

Jeg har verdens beste seng har jeg skjønt. Jeg får i alle fall ikke lov til å sove i den alene.........
Matmor har kjøpt en "reiseseng" til meg. Det er veldig fint det altså, for da blir det liksom litt trygt for meg med mine lukter og sånn. Ikke det at jeg foretrekker den når vi er på reisefot, det er fortsatt armen til matmor i menneskesenger som har høyest prioritet. Anyway. Vi har vært på fjelltur, og da hadde jeg og Zelda hver vår seng i stua - det var nemlig ikke lov å sove i sofaen der (UHØRT!!!) Men fikk jeg lov til å bruke min egen seng? NEI. Den var opptatt nesten hele tiden.
foto privat

Sengetyvene

At Felix syntes den var god, skjønner jeg jo, han har passe størrelse. Men Zelda er en helt annen sak. For det første hadde hun med seg egen seng, og for det andre er hun jo alt for stor. Men neida, der skulle Zelda ligge. Og jeg piller ikke sjefen i flokken på snuten sånn uten videre heller. Og jeg måtte ligge på gulvet nesten hele helga jeg på grunn av disse sengetyvene. I alle fall helt til menneskene syntes så synd på meg og lot meg få ligge i sofaen alikevel (hi-hi)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar