fredag 14. august 2009

Null hull

I dag har jeg vært hos tannlegen - det vil i mitt tilfelle si dyrlegen. Må ta tannstein av og til så jeg kan ha mange år med sterke gode tenner. Ikke så bra for en liten hund å måtte spise grøt heller ..... Og for de med litt tannlegeskrekk bør jeg vel allerede nå legge inn et lite varsel om sterke scener. Det er ikke bare bare for en liten hund. Tannlegebesøket tok over 6 timer og jeg må legges i full narkose. Og så er det oppvåkning. Man blir ganske omtåket av denne narkosen. Og så er jeg i et bur med andre hunder og ikke noen mennesker - det er litt skummelt altså. Og et par av de andre hundene skrek litt fra buret sitt, så da måtte jeg skrike litt også da. Kan jo ikke være dårligere jeg! Nå er det slik at vi faktisk er mennesker der og snakker og passer på oss altså, så egentlig er det ikke så skummelt. Det bare blir sånn når en starter. Og jeg fikk tur og lek i parken og alt jeg altså, så jeg skal vel egentlig ikke klage. Og tennenen ble kritthvite og flotte. Jeg kan egentlig bare bookes direkte inn på opptakene til neste Colgatereklame jeg nå.
foto privat
Fjerning av tannstein i full narkose

Jeg ble kjempeglad når matmor kom å hentet meg. Selv om jeg kunne reise hjem, kommer man seg ikke så lett etter et lite tannlegebesøk. Litt omtåket var det veldig godt å komme hjem til sofaen. Man kan bli litt kvalm av denne narkosen også da. Så jeg orket ikke så mye mat, men det var superdeilig å bare sove litt i sofaen. Tror jeg må bli liggende her en liten stund til, deilig.

Og jeg må si alle på PetVett på Grünerløkka er fantastiske altså. Jeg er aldri redd for å dra dit, de er så snille og greie. Mye kos og mye spennende som skjer der , lyder og lukter ..... kommer gjerne igjen dit

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar