søndag 2. august 2009

Jeg vil han en liten kanin

Selv om jeg ikke er den tøffeste jegeren i verden, finnes det en noen dyr jeg ikke er redd. Dette gjelder blant annet kaniner. De er SÅÅÅÅÅ morsomme! Og de løper fort så de er skikkelig vanskelig å fange. Og så spretter som en helt vanlig lekeball, ja ikke sant, lekeball! Og de lager ikke noen skumle lyder heller. Det hadde vært såååååå morsomt å kunne fange en sånn en. Jeg har kun truffet på en løs en, ellers er menneskene veldig flinke til å lage hus og innhegninger til dem som jeg ikke kommer inn i. DUMT spør du meg, for jeg tror vi kunne lekt skikkelig bra sammen.
foto privat

Hvorfor kan de ikke slippes ut?

Jeg lukter meg ganske lett frem til disse kaninene, og når jeg finner et bur eller en innhegning, så er jeg ikke å rikke. Det kan jo hende at de kommer ut....eller....? Jeg har i alle fall ikke tenkt å reagere på noen innkalling. De må jo se at jeg er opptatt med andre ting!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar