søndag 16. august 2009

Doggy style

Nå er det en kjent sak at det skjer mye rart i Torshovparken. Det er også klart at så lenge det er så mange hunder og to kjønn, er det mye lukter og lyster som svirrer i parken - spesielt når det er løpetid. Og det er klart at driftene våre er sterke til tider. Det jeg derimot ikke var klar over, var at de tobeinte var likedan .....
På morgenturen i dag kjente jeg plutselig en ny lukt. Nyskjerrig som jeg (og noen andre hunder) var, måtte jo dette utforskes. Må si at i alle fall de tobeinte fikk litt hakeslepp da vi fant dette tobeinte paret - og tispa hadde tydelig løpetid!
foto privat
Tobeinte med løpetid?

Vi hundene fikk ikke så hakeslepp da. Vi vet jo hvor deilig det er å leke i parken. Og da er jo dette det mest naturlige i verden å utfolde seg i det fri ..... eller? Men jeg ser jo at neste gang jeg har løpetid må matmor ta med både teppe og madrass til meg - gjør det litt mer konfertabelt det da!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar