tirsdag 11. august 2009

Helt på kanten

Snakk om å plumpe uti .....
Av og til (eller rettere sagt ganske ofte) tetter fontenen i parken seg - og når det regner blir det ekstra mye vann da. Vi hundene bruker jo denne fontenen til å drikke fra - deilig vann altså, uansett hva de tobeinte skulle mene om det! Anyway. Her er vi ute og rusler og jeg blir tørst. Jeg er allered litt våt på beina, så det bryr meg ikke så mye at det er en del vann der. Men det er veldig vanskelig å se hva som er grunt og hva som er dypt - bare se på bildet selv selv. Så jeg vasser rolig helt bort til kanten ..... tror jeg .....
foto privat
Helt på kanten
Og vips så har jeg gått litt for langt. Begge forlabbene oppi bassengen! Og jeg ble så overdumplet at bakbeina ble stående igjen oppe på kanten. Og som resultat står jeg da regelrett på huet i bassenget og rumpa i været. Og får jeg noe hjelp av matmor? NEIDA! Når jeg endelig får karret meg opp på egenhånd, ser jeg matmor stå dobbelt og vrir seg i latterkrampe. Våt frampart og tørr bakpart var vist et morsomt syn. Heldigvis hadde hun ikke med kameraet så dette pinlige oppstyret ble foreviget. For jeg syntes IKKE det var noe morsomt!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar