søndag 6. september 2009

Ut på nye eventyr

OK - det er sikkert mulig jeg ikke skal klage så veldig mye altså, men om sant skal sies så skal det litt til for å tilfredsstille meg: I dag har vi enda en dag med strålende sol, noe som betyr at vi kan ta oss god tid på lufteturene. Det er søndag, som betyr at det sjeldent er noe på programmet, som gir full fokus på meg. I tillegg dro vi på tur til Frognerparken i dag - Leo og meg. Masse nytt å se og masse nytt å lukte og masse annet spennende for oss firbeinte. Vi fikk løpe litt fritt, Leo fikk badet i fontenen (den var mye dypere enn den i Torshovparken, og det tror jeg nok kom som en liten overraskelse på ham .....) og vi fikk leke og snuse. Som i himmelrike tenker vel du?
foto privat
På tur i Frognerparken

Men hva skjer? Da drar de oss inn på en utekafe, og de tobeinte synes at det er så fint at man har lov til å ha med hund. Og så bestiller de mat som tar en evighet. Og selv om vi fikk vann var det ganske kjedelig å bare ligge under bordet. Det var jo en svær dam med ender rett nedenfor. Det hadde vært saker det! Og får vi smake av maten? Neida! Og jeg må jo få lov til å klage litt når ikke hele verden dreier seg om meg, eller?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar