torsdag 3. september 2009

Vervenbukta

I går puttet vi store og små to- og firbeinte i en stooooor bil og kjørte til Vervenbukta. Jeg kan bare ikke skjønne at vi ikke er blitt tatt med dit før! Det var jo verdens fineste sted! Det var fine stier, mange hunder og et helt virrvarr av nye lukter av hundrevis av hunder jeg aldri har møtt. Tenk så spennende! Så der ruslet og snuste vi rundt da, med skog og svaberg og hav og solnedgang. Og ikke noe regn.
foto privat

Leo er mest opptatt av utsikten

Dette må jeg si var en toppers tur. Etterpå var det inn i bilen igjen, og de tobeinte ble litt skuffet da vi kom frem til neste mål, og de ikke fikk noe de kaller softis. Jeg tror softis er veeeeldig godt, selv om jeg aldri har smakt. Lurer på om jeg får smake om matmor en gang får tak i en sånn?

3 kommentarer:

  1. Utsikt, bading og gode venner - kanke få det bedre!

    SvarSlett
  2. Det så heeerlig ut! Ser forøvrig ut til at dere har bedre vær enn oss her i vest!

    SvarSlett
  3. Ikke så bra vær her heller - vi bare løper ut mellom regnskurene - vi hadde paraply med på turen :)og hadde litt flaks på onsdag ettermiddag ...

    SvarSlett