torsdag 17. september 2009

Ukonsentrert

Uff, nå er det mye surr i hodet mitt om dagen altså. Jeg kan nok skylde litt på at jeg er en skikkelig hormonbombe nå, men det plager meg jo litt at jeg glemmer de viktige oppgavene jeg har som sjef i bakgården, hund OG kattehater.
I dag fikk jeg være med på dugnad i bakgården. Morro det altså, selv om matmor ikke tok sjansen på å la meg gå fritt på grunn av denne løpetiden, og satte på meg en line. Og hun har jo rett, jeg er jo helt i tåkeheimen og må nok passes litt på.
foto privat

Litt ukonsentrert

Jeg er jo kjent for å jage enhver katt jeg ser om jeg får muligheten. Og så går jeg så og si løst, men er så opptatt av alle luktene som er øverst i bakgården - det bor nemlig et par kjekke gutter der oppe. Og rett ved siden av meg sitter det en katt. Og jeg lukter og snuser men ser ikke katten før noen tobeinte til slutt gjør meg oppmerksom på situasjonen. Joda, jeg fikk jaget katten opp i treet altså, men det er jo helt håpløst å være så treig på avtrekkeren. Må nok skjerpe meg litt nå.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar