lørdag 5. september 2009

Modelloppdrag

I dag har jeg vært fotomodell. Matmor har investert i ny linse til kameraet, og dette måtte jo testes. Og da er det jo helt naturlig at jeg blir booket til oppdraget. (selvskreven!) Ikke visste vel jeg at det da innebar å løpe opp og ned en bakke i Torshovparken på matmors kommando. Jeg fikk ikke en gang lov til å løpe hvor jeg selv ville - HALLO! Ikke kunne bestemme hvor jeg skal løpe selv??!! Men jeg ble litt mer medgjørlig når det kom litt godis opp av lomma da.
foto privat
Slitsomt å være fotomodell

Og litt morro var det, selv om jeg håper at det ikke blir noen vane - hun får ta bilder som ikke er regissert heretter. Det er ganske vanskelig å se noe som helst med skjegget foran hele ansiktet, men løpe er jo gøy. Og når man får betalt i verdens beste godis så er jo jeg fornøyd!

1 kommentar: