onsdag 9. september 2009

AU - AU - AU!

Dagen i dag ble ikke så bra. Den begynte veldig bra altså. Fikk strekke meg lenge før frokosten ble servert. Og solen skinner i dag, og det er jo sååååå deilig. Og så kom Victoria og hentet meg til tur i dag og det er jo så gøy! Og så når matmor kommer hjem (tidlig - HURRA!!!) gikk vi en tur i parken, og da skjedde det:
foto privat

Mange skumle kryp i gresset!

Plutselig tråkker jeg på en veps, og den stikker meg langt inn under poten. Det gjorde SKIKKELIG vondt! Jeg skrek ikka altså, for jeg er jo ikke en pinglehund! Men jeg klarte ikke å gå på beinet, så jeg haltet rundt på 3 bein da. Og jeg er glad jeg ikke er en Kongepuddel alikevel, for da hadde nok ikke matmor orket å bære meg hjem. Så nå ligger jeg her da og synes skikkelig synd på meg selv .....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar