torsdag 24. september 2009

Serieavslutning

Jeg har aldri helt skjønt dette med at ball skal være så morsomt. og er jo enda mer forvirret etter denne ettermiddagen. Matmor kaster jo av og til pinne og noen ganger ball når vi er ute, men jeg gidder ikke å hente de greiene altså. Synes hun kan plukke opp tingene hun kaster selv jeg. Har jo aldri likt å løpe og hoppe og sprette rundt nemlig. Men jeg var ikke klar over at dette var noe de tobeinte også drev med uten hunder. Jeg har nemlig vært på min første fotballkamp. "Fetteren" min spilte siste kamp for sesongen i dag. Og nå var reglene plutselig helt endret. Nå fikk jeg IKKE løpe etter ballene. Hallo! Bestem deg sier nå jeg!
foto privat
Dette skjønner jeg ikke poenget med!
Men det var egentlig like kjedelig som når matmor kaster ball i parken. Var mer interessert i å følge med på alle menenskene jeg da - fotballkamp var kjedelig!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar