onsdag 23. september 2009

Ut på egen hånd

Da er jeg endelig ferdig for denne gang. Nå tar jeg det litt roligere med disse guttegreiene. Av en eller annen grunn er det ikke så interessant lenger. Nå er det helt andre ting som gjelder: mat, godis og tur - i hvilken rekkefølge du vil. Jeg syntes jo de siste to ukene har vært litt håpløse. Det er nemlig ikke noe gøy å gå i bånd. Ingen liker vel å være bundet fast og bli fortalt hvor man skal gå og ikke gå 24/7 eller? Hallo! Jeg har da mine behov jeg også! Jeg trenger friheten min!
foto privat

Endelig litt frihet!

Og så viser det seg at med en gang jeg begynner å oppfører meg litt anstendig, så slipper matmor meg løs. Hvem hadde trodd det? Så i dag har jeg (endelig!!) gått fritt igjen - på en lang god tur langs akerselva. Så deilig!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar