søndag 13. september 2009

Kosestund

Her om dagen ble vi invitert på middag hos Hanne og Gine. Det var kjempehyggelig! Jeg har savnet alle jentene siden de flyttet i juni, så det var sååååå koselig å treffe dem igjen. Og så kom Stine også, så da var vi nesten komplett gjeng, Gine lagde deilig kylling, men jeg fikk ikke smake noe bortsett fra ett par biter som datt ned fra kjøkkenbenken. Ingen trodde matmor så det .... men det gjorde hun! Og etterpå var det kos i sofaen. Jeg la meg skikkelig til rette i fanget til Stine og hun koser sååååååå godt på magen min.
foto privat
Ganske salig i blikket her
Så jeg ble liggende helt stille nesten hele kvelden, og ville nesten ikke gå hjem! Og jeg må si at det er ikke ofte jeg er fornøyd når jeg ikke får mat og sånn, men kos er også veldig bra!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar