onsdag 24. februar 2010

OLinspirasjon: kulekjøring

Jeg fortsetter å teste forskjellige OLgrener, og er fast i troen på at noen av disse idrettene kan være noe for meg. Jeg er tross alt ganske mye ute i snøen, så noe må vel passe ..... eller? I dag er det test av kulekjøring. Det ser egentlig litt morsomt ut altså. Masse fart og spenning, og det er jo gøy! Men jeg skjønte fort at også her er det en fordel å være tobeint, og man bør være litt høyere enn 45 cm i mankehøyde ellers mister man litt oversikten.
foto privat
i bånn
Det er ganske bra oversikt på toppene altså, men når man er på bunnen så er man på bunnen. Ser ikke mye derifra kan jeg bekrefte. Så om jeg kommer meg opp av denne dupa her, så fortsetter jeg letingen etter den perfekte vintersporten.

3 kommentarer:

  1. Det der er jeg ganske god på. Men fusker kanskje litt da, for det går så fort at jeg stort sett bare på toppen av kulene.

    SvarSlett
  2. Ja, du Ronja! Jammen er du skikkelig "kul" i kuleløypa, hehe...

    SvarSlett
  3. Bedre å være på toppen enn nede på bånn ja!

    SvarSlett