søndag 14. februar 2010

Hyttetur!

Denne helgen er jeg blitt invitert med Agnes på hyttetur. Matmor var med også altså, men Agnes er min venninnen, og det var hun som inviterte, ja? Vi var på Hvaler, og det er langt ut i havgapet. Der var det kjempefint! Og det har vært så kaldt at hele sjøen hadde frosset til, og det er vist veldig sjelden at skjer. På lørdag gikk vi en lang tur, og vi kunne gå på vannet alle sammen, uten å bli bløt på beina. På bildet her ser dere Agnes og meg på vannet, og den "greia" vi løper rundt er en bøye man fortøyer båtene på om sommeren - og så ror de inn med en mindre en - så langt utpå er vi.
foto privat
Agnes og meg på havet

Så vi må bare takke for en kjempefin helg med gode venner! Det skjedde en del andre ting også, men den sullete matmoren min har da klart å slette masse bilder. Vi får hjelp til å finne de igjen altså, men det tar vist litt tid. Dermed kommer det litt mer senere fra de spennende ekspedisjonene våre.

3 kommentarer:

  1. jeg har og koset meg masse, ses i parken snart - Agnes:)

    SvarSlett
  2. Steike så tøfft! Grattis med bra helg og at du begynner å gå en annen som kunne gå på vannet i næringen :P Eg har prøvd en gang, men kom ikke utpå engang før eg var våt på tåttene.

    SvarSlett
  3. Oi, høres ut som du har hatt en flott og spennende helgetur. Så kjempegøy ut å løpe på det frosne vannet da ;-)

    SvarSlett