fredag 23. oktober 2009

I 100

Dette er da mitt innlegg nummer 100! (og da må du "se" for deg en fanfare når du leser det!) Når vi startet å blogge hadde vi aldri trodd at det skulle bli så mange innlegg. Som "jubileumsinnlegg" tenkte jeg at jeg skulle ta utfordingen fra Leo om å fortelle 10 ting du (trolig) ikke vet om meg:
foto privat

Dette viste du ikke om meg:

1) Egentlig heter jeg Ulva.

2) Jeg er en sprek hund og er ute minst to timer hver dag - men den første timen er veldig motvillig. Morgenen ønsker jeg nemlig å tilbringe i sengen, ikke ute.

3) "Fetteren" min er et lite marsvin boende på Toten, og vi er (faktisk) veldig gode venner.

4) Vi er 4 søstre, og den ene søsteren min heter Molly og bor rett borti gata her. Og jeg har bare truffet henne den gangen vi gikk på valpekurs. Lurer på om hun har det bra.

5) Jeg elsker å sitte ute på verandaen å se på fyrverkeri. Jeg er ikke redd smellene i det hele tatt.

6) Jeg har en egen CD samling med musikk som er berolgende for hunder (og litt for menneskene).

7) Jeg elsker kokt torsk og kokte grønnsaker. Det kunne jeg spise hele tiden. Og så liker jeg ananas, epler og appelsiner ..... og agurk og tomat. Men chilli syntes jeg var litt strekt.

8) Jeg har flytevest som ikke er brukt, for vi har ikke båt. Men det er sikkert kjekt å ha da jeg er litt redd vann.

9)Jeg har egen kløv, og elsker å gå tur med den og skikkelig jobbe. Da blir jeg både fokusert og stolt.

10) Jeg er bare glad når jeg skal til dyrlegen. Selv om de både setter sprøyter og har lagt meg i skumle apperater, er de bare snille altså

Det er sikkert andre ting som jeg kunne fortelle om også, men det får bli et blogginnlegg ...... vi skal jo til 200 også

3 kommentarer:

  1. Gratulerer masse med nr 100 :))
    vi liker å følge med dere!:)
    klem fra Alma & Karoline!

    SvarSlett
  2. Gratulerer supermasse! Spennde at du avslører dine mørkeste hemmeligheter og :) Gleder oss til 200!

    SvarSlett
  3. Hallo "neste" søss
    Grattis med ditt 100ende blogginnlegg.
    Har prøvd og få disse mennesken mine til og lage blogg om oss (ja mest om meg da)men de mener det holder med hjemmesiden. Forsåvidt greit det men det er jo dems meniger som blir lagt ut der da....ikke min ...obs vår. Med 5 andre hunder i huset så er det ikke lett og komme til ordet.
    Kos deg masse med jubileet og så snakkes vi seinere. Stor klem fra Søstra i de dype skoger.
    ps. Hørte du hadde møtt turbotrynet i dag ..... fikk jeg være med på Shopping da??? nop.

    SvarSlett