lørdag 10. oktober 2009

Husarrest

Vi tilbringer helgen hos "bestemor" og "bestefar". Deilig og fritt det, og de har stooooor hage jeg kan løpe i, nesten så mye jeg vil. I dag har vi jobbet en del i hagen - alt skal ordnes til vinteren nå. Og jeg fikk selvfølgelig være med. HURRA! Det var gøy altså. Men så er det dette med å følge med da, ikke min strekeste side da må jeg jo innrømme. Og når de tobeinte er veldig opptatt med å bære inn møbler og sånn, og det ikke er noe gjerde rundt eiendommen, får jeg være med så lenge jeg følger med. Men så mister jeg konsentrasjonen for et lite øyeblikk. det er jo så mye lyder og lukter, og dermed er det gjort. Aller privilerier er inndratt og jeg satt i husarrest.
foto privat
Satt i husarrest (det er bilde av meg her altså, du må bare flytte hodet litt i forskjellig vinkler så lyset faller riktig, så finner du meg)

Så mens de andre har det kjempefint ute, så sitter jeg her i vinduet da og synes synd på meg selv. Jeg vil ut igjen jeg. Skal love å følge med nå altså!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar