tirsdag 1. desember 2009

Prinsessen på erten

Da har det vært kurskveld igjen, for menneskene, og jeg skal da ligge rolig i medbrakt hundeseng i 3 timer. Det er ganske kjedelig - tro meg! Her skal jeg ligge rolig på gulvet mens menneskene sitter på stoler og driver med noe greier oppe på bordet. Og jeg ser jo ikke opp dit! Hallo! Jeg er her nede roper jeg, og skraper litt på menneskelegger, men det er dårlig respons. KJEDELIG! Men så fant jeg endelig løsningen.
foto privat
Prinsessen på erten
Jeg stjal rett og slett stolen til Inna - kurslederen. Jeg hoppet opp helt av meg selv. Her oppe har jeg full oversikt over hva som skjer oppe på pulten og det er såååååå mye bedre å ligge å sove på denne veldig myke puten. Eller er det de? Det er liksom som jeg ligger på noe hardt. Jeg tror jeg kommer til å blir både gul og blå ......

2 kommentarer:

  1. Huff, nei.. Ikke lett å oppnå kontakt når de leser avisa, sitter på pc'n eller har kurs/møter. Men du fiksa det jo bra, kapret selveste sjefsstolen du jo....! Skal være med pappa'n min på jobb i morgen jeg, vet ikke helt om det blir kjedelig eller gøy, kommer liksom an på hva som skjer. Snakkes :-) Voff fra Tassen

    SvarSlett
  2. Det er jenta si det! (Lært av Prinsen eller?...)

    SvarSlett