tirsdag 22. desember 2009

En god start på dagen

Jeg har reist på juleferie til bestemor og bestefar. I dag hadde jeg morgenturen i masse deilig snø. Det er litt vanskelig å finne en plass å gjøre fra seg, men ellers er det gøy. Og når jeg kommer inn igjen, litt kald og våt på labbene er det fast prosedyre. Da er det morgenkaffe og varming av kalde labber på fanget til bestefar. Det er såååååååå deilig.
foto privat
Morgenstund

Her kan jeg ligge å småsove hele dagen altså, varmt fang og hode på bordet ...... ferie er helt toppers - med kaffe og en lat morgen uten noe stress

2 kommentarer:

  1. Tro det eller ei, slik ligger jeg på fanget til min bestefar og. Og det er bare toppers :)

    SvarSlett
  2. Kjempekos ;-) Mamma og jeg pleier også å ta oss ei kosepause i sofaen, hun med en kaffekopp i ene hånda og klør meg med den andre mens jeg ligger med hele overkroppen oppå fanget, kjempedeilig altså! Hilsen Tassen

    SvarSlett