mandag 13. juli 2009

Ut på tur.

Nå er det ferietid, og det betyr at alle rutiner brytes. Den beste er vel at jeg slipper å være hjemme alene, jeg får lov til å være med matmor nesten hele tiden. Dette betyr mange små turer forskjellige steder. Som oftest er det matmor som bestemmer hvor vi skal, men i dag fikk jeg bekskjed om å ta styringen. Kanskje ikke med ord, men.....
foto privat

Det er ganske slitsomt å lufte matmor!

Jeg går stort sett uten bånd, men i dag tok matmor på dette båndet. Og da må jeg bare ta styringen. Det er jo helt tydelig at matmor ønsker at jeg skal dra henne fremover - jeg bestemmer selvfølgelig retningen! Hvorfor ville hun ellers koble seg på meg om hun ikke var usikker på retningen og målet med turen? Og i og med at hun går litt tregt, må jeg hale og dra og må bruke en hel del krefter - hun er tross alt ganske mye større enn meg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar