mandag 20. juli 2009

Kanskje jeg er blitt en katt?

Jeg er en ganske bedagelig hund, og liker å sove på gode steder. Jeg har masse fine senger (minst en i hvert rom), men foretrekker nesten alltid senga til matmor eller på et mykt, godt teppe på sofaen. Spesielt når vi har vært ute i regnvær som det var på morgenturen i dag, liker jeg å ligge med en myk, deilig og varm dyne rundt meg. Og det må være et sted hvor jeg kan strekke meg godt ut. Matmor ble derfor svært overrasket når hun fant meg i denne posituren:
foto privat
Kanskje jeg er blitt en katt?

Litt våt og kald, balanserende på armlenet på sofaen. Akkurat som en katt. Men jeg syntes det var fint å ligge der jeg - ble liggende over en time å sove. Er ikke noe merkelig med det vel?

3 kommentarer:

  1. Så,..... der er du endelig på plass på armlenet.
    Ligger der til stadighet for da har men utstikt, varmen er bedre der og ikke minst kan alle se deg. Hunder med litt høyerestående rang ligger slik og ser ned på disse siklebikkjene (godt ikke Nikita kan lese hva jeg skriver, det er vel hu som er dronninga i huset med unntak av matfar da)Din gode venninde i de dype skoger.

    SvarSlett
  2. Så utrolig søtt :D men jeg er ikke så glad i katter jeg, Ronja, så ser helst at du bare fortsetter å være den søteste hunden jeg vet om :)

    SvarSlett
  3. Hvis du har blitt en katt, liker vi deg bare enda bedre enn før! Hurra!!! :-D

    SvarSlett