fredag 3. juli 2009

Frisørtime i det fri

I går var jeg hos frisøren. Egentlig er det helt uholdbart i denne varmen! Her skal jeg STÅ helt stille på et bittelite bord LENGE mens det nappes, klippe og barberes. Og jeg er ikke mest glad i denne stylingen i utgangspunktet da. KJEDELIG!!!! Men så fikk disse menneskene en lur idè, de glimter nemlig til innimellom: Vi satte stellebordet ut i hagen i skyggen!
foto privat
Frisørtime i friluft
Så her ble jeg stelt da, midt i en jungel av Bonfirebegoniar og annet rart. Og etter klippingen fikk jeg hårkur av mandelolje og håndmassasje av onkel Oskar. Får så vakker pels av det! Og for å være helt ærlig var det superdeilig å bli kvitt all den underulla i denne varmen. Det fungerer på samme måte som om dere menneskene hadde gått rundt med ei tykk ulljakke hele tiden! Det er VARMT!
Ble ganske fornøyd med resultatet også.

1 kommentar:

  1. Nydelig bilde! Og du er vakker som en blomst selv, Ronja. Det skjegget ditt er bare så smaskens....!

    SvarSlett