tirsdag 21. juli 2009

Jeg tror jeg har drept ei ku.......

Som kjent er jeg ikke den mest lekne Schnauzeren, men bortskjemt er jeg. Dette gjør at matmor til stadighet drar nye leker hjem i håp om at jeg skal synes det er gøy. Men NOT! Hittil har hun ikke kommet med mye som kan måle seg med sure, gamle sokker. Men i dag traff hun en innertier må jeg si. I dag har jeg nemlig fått ei ku. Jeg hadde egentlig ikke noe valg her altså, det var viktig å tilintetgjøre dyret så fort som mulig!
foto privat
Sliten etter angrepet
Det tok litt tid, måtte filleriste udyret gjennom alle rom og litt på teppet mitt i stua. Omsider var udyret uskadeliggjort! Og sånne kamper er veldig slitsome da, så tilslutt sovnet jeg utmattet over byttet mitt. Kanskje greit å holde den kua fast så den ikke våkner før meg?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar