fredag 17. juli 2009

Skogstur med Leo

Deilig med sommerferie og mye fint å gjøre sammen med matmor. I går tok vi med Leo og Sissel på tur til Songsvann. Fin tur for korte bein. Jeg er ganske kjent her oppe, så jeg syntes det var fint og kunne vise Leo rundt.
foto privat
Kom igjen Leo - skal vise deg hvor luktene er jeg

Leo er en liten tøffing og elsker å bade. Jeg derimot mener fortsatt at det er litt skummelt. Men her oppe var det langgrundt, og da Leo var så rolig våget jeg meg litt uti jeg også. Jeg er kanskje ikke helt på bading ennå, men det ble vann til under magen - syntes jeg var litt tøff jeg!
foto privat
Ganske tøff blitt altså

Men det fineste med en sånn tur er bare å være sammen med gode venner, ikke stresse med noe og kunne løpe fritt, lukte og markere. Menneskene nyter utsikten, og Leo og jeg nyter alle de deilige luktene i vinden.
foto privat
Nyter utsikten ved songsvann

Vi hadde en kjempetur i dag, håper vi får flere i ferien.

2 kommentarer: