mandag 27. juli 2009

Sørlandsferie

Matmor og jeg var så heldig at vi ble invitert til Fenris og Balder i Risør et par dager, og vi satte oss i bilen og dro avsted. Jeg har hilst på Feris og Balder før, men det var på ustilling, så vi var litt spente. Men det ble to veldig hyggelige dager. Guttene hadde en kjempefin hage å leke i, med plen, buskas, lyng og svaberg! Jeg ønsker meg det! 3 kvadratmeter balkong langt oppe i lufta blir liksom ikke det samme! I tillegg fikk vi flotte morgenturer i skogen! Store områder med trær, kratt (jeg ELSKER krattskog!), bekker og deilige nye lukter! Løpe fritt med to deilige gutter. Snuse, lete og utforske. Kan ikke stå rolig ett sekund..... Livet er herlig!
foto privat

Vi ble tilbudt mye godis for å sitte rolig i 5 sekunder så vi fikk en liten photoshoot altså. Fra venstre: Fenris, Balder og meg.

Første kvelden ble litt kaos. Jeg hadde knapt luktet meg inn i hagen før Elin også dukket opp med Skruff, Leah og Mika. Skruff er rolig og avbalansert, og de to tispene satte jeg på plass ganske fort. Denne innheiningen er tross alt ikke så stor, så det å ha 6 dverger hoppene og sprettende rundt er jo ikke aktuelt. Som kjent ønsker jeg at leken skal foregå i ordnede former, og det ble det! Jeg måtte gi et par litt krasse meldinger til de to tispene, så ble det ro i troppene! Piller ikke meg på snuten altså!

foto privat
Var ikke mulig å få bilde av alle 6 samtidig....

Det var så mange inntrykk, så det kommer vel kanskje et innlegg eller to til om opplevelsene mine tror jeg. Og så må vi takke for gjestfriheten. Det var så hyggelig og vi gleder oss til å treffes igjen.

1 kommentar: