torsdag 2. april 2009

Løpetid


Nå har våren endelig kommet til Torshov. Snøen smelter, luktene kommer frem og jeg har fått løpetid. HURRA! Selv om det er ganske utmattende, så er det SÅ deilig. Og SÅ frustrerende, når jeg tenker meg om, kanskje mest frustrerende.

I utgangspunktet er jeg ikke så glad i å være alene hjemme, men å bli sperret inne alene nå, når jeg bare vil ut er ganske frustrerende. Så det blir litt ekstra piping og uling altså. For jeg vil bare ut. Ut i parken til alle de kjekke guttene. Og i parken må jeg gå med bånd. Ja du skjønner; skikkelig frustrerende! Men så kommer gutta løpende. Jeg stiller meg forventnigsfult opp. Rak i ryggen, halen til siden og litt skjelven i bakbeina. Helt klar. De lukter litt, jeg er SÅ klar...... og så blir jeg dratt vekk. FRUSTRERENDE! Er det noe rart at jeg ikke vil være inne? Det er jo ute det skjer! Jeg vil bare ut igjen. Ut til alle gutta. Av og til hadde det vært best å kunne bestemme selv!

1 kommentar:

  1. Sleng deg på en buss og kom til Risør!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    SvarSlett