tirsdag 21. april 2009

Litt forsiktig jeg da.....

I dag har vi vært å fikset litt på sveisen. Det er hyggelig det altså, men ganske kaotisk. Som jeg stadig kommer tilbake til, så er jeg egentlig ganske tøff, men det er jo ikke dumt å være litt forsiktig. Anyway - vi kom nå fram til det lille røde huset og som vanlig var det fullt av dvergschnauzere der. Og som vanlig full rulle, og jeg som er vant til å ha det litt rolig. Og det er veldig mange tisper. Og så er det deres hus - det er klart man er litt forsiktig - ønsker ikke å bli spist heller.....
foto privat

Har ikke lyst på godis jeg......

Så selv om onkel Oskar gjorde gode forsøk på å kaste godbiter utover hele plenen i en slags felles lek, så hadde jeg ikke så lyst på godbiter, jeg. Ikke i dag i alle fall.

1 kommentar:

  1. Hei Ronja
    du ..... jeg bor oppe i detta styret jeg da,
    og må delta på alle disse "festlighetene" med mat på bakken (æsj). Hvorfor har matfarene kjøpt designerskåler til maten vår, når de kaster matcrutongene på bakken og ber oss lete etter den. Er det mulig.......
    Så du slipper litt lett unna skjønner du.
    Navnet mitt har en betydning men den tror jeg marfarene har glemt. Jeg heter Empress Elita som betyr! den utvalgte keiserinnen Elita og ......
    Så skal JEG gå i uslått plen og fange mat? Tenker jeg sultestreiker til den kommer i skålen min.
    Kos og se deg igjen forresten!

    SvarSlett