onsdag 15. april 2009

Dronninga av Torshovparken

Vi er en ganske stor og hyggelig gjeng som møtes i parken så og si daglig. Selv mener jeg at jeg har en del å si i denne gjengen - disse guttene setter jeg ganske greit på plass. Nye valper får også ganske klar beskjed om å roe seg ned - jeg orker ikke så mye løping og tulling og mas jeg altså. Men når sant skal sies så er jeg egentlig ikke så veldig tøff og er derfor ganske glad for at det ikke er så mange tisper i parken....... Og vi har en som er den egentlige sjefen: ZELDA!
foto privat

Zelda - dronninga i torshovparken

Vi snakker skikkelig respekt her altså! Ja, jeg kan være tøff og litt sjefete når Zelda ikke er der, men når "dronninga" kommer er jeg kun opptatt av å "henge" med Zelda. Og jeg har aldri forsøkt å gi Zelda beskjed om noe som helst. Her er det ikke tvil om hvem som er sjefen...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar