torsdag 11. mars 2010

Klatremus

Søndag fikk jeg en deilig tur i skogen med mine beste venner: Leo og Zelda. Det kan være litt vanskelig å finne steder å gå på vinteren, for enten så er det så mye snø, ellers så er det skiløyper. Og skiløperne er ikke så glade for at vi løper i løypene altså. På vinteren er det ikke elgen, men skiløperne som er skogens konge nemlig(tror de selv i alle fall), så da må vi gå der vi ikke er i veien. For å si det sånn: det er vel litt rester fra de rikes bord. Disse løypene er vel våre bare fordi skiløperne ikke klarer å gå her .....
foto privat
Klatremus - Leo og meg. Zelda er langt inne i skogen
Men det er jo bra for oss - det er jo skikkelig morsomt å løpe og klatre - og vi er blitt skikkelig flinke også!

3 kommentarer:

  1. Aldri sett en slik skiløper som du snakker om jeg. Men de hørtes skikkelig ekle ut. Tror de er konger og sure attpåtill. Bra dere har gode alternativ.

    SvarSlett
  2. Bryr meg verken om sure skiløpere eller skogens konge (les:elg) jeg, jeg går akkurat der det passer meg i skogen min, basta!

    SvarSlett