mandag 2. november 2009

HELT KRISE!

I dag startet dagen som en ganske vanlig dag. Jeg strekker meg så lenge jeg kan, spiser frokost og så gjør vi oss klar for å gå ut. Vanligvis pleier jeg å løpe innom kjøkkenet "å fylle på tanken" når halsbåndet settes på, men i dag så droppet jeg det. TABBE! Vi kommer ut da, og det er snø overalt. Og hva har da skjedd? Jo alle luktene og markeringene mine er forsvunnet. Det lukter ingen ting.
foto privat
Her lukter det ingen ting.

Så da må jeg jo gå gjennom hele runden ganske nøye for å finne eventuelle lukter så jeg får sjekket det ut. Det i seg selv tar litt tid, og da blir jeg bløt som liker svært dårlig. Men verst er det at jeg må markere på nytt på alle favorittstedene mine. Og det er ikke enkelt på tom tank skal jeg fortelle deg. Helt krise!

3 kommentarer:

  1. DU må gjøre som vi gutta må. Nøye planlagt skvetting langs hele ruten. Er jo viktig å pleie kontaktnettet sitt :P

    SvarSlett
  2. Uff.. Vinteren har kommet til Oslo altså...? Her i Stavanger er det ennå høst. Heldigvis skjønner jeg. Du får bruke den fine schnauzernesa di og lukte så GODT du kan, så kanskje du kjenner ferten av noen fine mannebein likevel.

    SvarSlett
  3. Nei - vinteren har ikke kommet til Oslo Vi har vært å besøkt bestemor og bestefar på landet. Det var sååååå deilig å komme tilbake til Oslo - her er det ikke snø og alle luktene inntakt, selv om det er litt av en jobb å "etterfylle" parken etter tre dager borte også (PHU!)

    SvarSlett