søndag 15. november 2009

Frokost på senga

I dag har vi hatt frokost på senga. Og ja, selv om jeg kanskje oppfattes som en bortskjemt hund, har jeg aldri hatt frokost på senga før. Men tro meg, det gjentas gjerne! Det er skikkelig guffent vær ute. Regn og kaldt og vått, og det liker jeg faktisk ikke! Og da jeg var veldig sliten etter gårsdagen, var jeg lite sugen på å gå en lang tur på morgenen i dag altså. Flaks for meg at matmor ikke hadde store planer hun heller.
foto privat

O deilige morgenstund

Så etter en kort tur og en snartur innom kiosken for å kjøpe aviser, bar det hjem. Alt som en vanlig morgen, men så plutselig: Matmor tar med seg aviser, PC og mat (!!!!!) inn på soverommet igjen, og opp i senga bar det med alt og alle. Og selv om jeg ikke fikk maten min servert i senga, fikk jeg et par av agurkskivene, og det var SÅ godt. Og så ligger vi her da med dyner, kaffe og aviser og koser oss masse. Frokost på senga var virkelig en hyggelig overraskelse. Heretter vil jeg at dette skal bli den nye morgenrutinen!

2 kommentarer:

  1. Høres veldig deilig ut med frokost på senga... Jeg skal heller ikke klage, for jeg fikk ligge imellom mamma og søstra mi i dobbeltsenga i natt, hihi :-)vofsekos fra Tassen

    SvarSlett