fredag 20. februar 2009

Gutta på Tur

I dag traff vi på Kino og Pelo i parken, og ble invitert med på tur opp i Torshovdalen, og det sa vi jo selvfølgelig ja til. Disse to unge hannene er halvsøsken som er vokst opp sammen, og bare 8 dager i forskjell. Så som man skjønner kan gutta bli ganske volsomme i leken av og til. Men det er ikke tvil om at disse hundene trives ute i nysnøen.
foto privat

Kino og Pelo i fri lek i snøen øverst i Torshovdalen

Jeg har egentlig alltid vært litt forsiktig når jeg har truffet disse gutta, det er liksom så volsomt. Men så er det jo slik da, at når man blir litt kjent så blir man også litt tryggere på hvarandre. Så etter hvert våget jeg meg litt med da, selv om jeg ikke har lange nok ben til å løpe i den dype snøen. Og så viser det seg at gutter er som gutter flest. Mest opptatt av seg og sitt, av å leke og lekesloss. Så skulle jeg få noe oppmerksomhet måtte jeg nok ta tak i det selv. Og vi jenter er som vi er, vi vil jo ha litt oppmerksomhet.

foto privat

Hei gutter, kan jeg få være med å leke jeg også?

Og etter en liten runde i dalen har vi løpt og lekt fra oss og retter snuten hjem. Litt slitne etter både lek og opplevelser og klare for kveldsmat og en god varm seng.

foto privat

Pelo, Ronja og Kino på vei hjem etter en deilig tur i Torshovdalen.

Så gutter: Tusen takk fror en hyggelig tur. Alltid hyggelig å finne nye bekjentskaper.

Foto Privat

Vakre gutter: Kino og Pelo i snøen

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar