torsdag 26. februar 2009

BITCH!

I dag ble jeg angrepet av en skikkelig BITCH! Her er jeg ute på tur, blid og fornøyd og har mer enn nok med meg og mitt, og plutselig sitter det en skikkelig sint BITCH i nakken på meg. Og det måtte selvfølgelig være en Jack med løpetid. Jeg skjønner heller ikke hva det er med Jacks - alle de tispene vi kjenner er skikkelig BITCH - gutta derimot er selvfølgelig veldig greie. Jeg er blitt angrepet 3 ganger, og alle ganger av samme rase. BITCH! Nå gikk jo alt bra, ikke så mye blod og sånn, men jeg skjønner ikke hvorfor de skal være sånn? Men jeg må rose eieren. Hun hadde den sinte hunden i bånd, og fikk den inn igjen veldig fort, og hun var veldig oppmerksom - så det er takket være henne at det ikke ble noen skader denne gangen - som det ble sist..... Men jeg skønner ikke - hvorfor må de være så BITCH?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar