mandag 9. februar 2009

Vinter og snø

foto privat
Meg på vei nedover Akerselva

I dag har vi vært på tur oppover Akerselva. Det har kommet masse snø, og det er skikkelig morsomt. Det er vist ikke så ofte det er så mye snø i Oslo, så jeg må nok nyte det så lenge jeg kan. Om ikke lenge blir det slaps og regn igjen.......men i dag var det kjempefint. Litt kaldt, men det gjør ingen ting, så lenge jeg har en varm frakk. Og solen skinte fra skyfri himmel. Det er så fint at vi kun trenger å gå to minutter og så er vi er i en helt annen verden. Se bare på bildene, hvem skulle tro at dette var midt i byen? Her kan jeg løpe fritt, hilse på gamle og nye kjente. Base i snøen og kose meg. Etter 2 timer var jeg litt frossen og vi ruslet hjem. Først litt å spise så fyrte vi opp peisen. Det er bare deilig å varme seg foran peisen i en deilig myk seng etter en kjempeflott dag i parken. SNØ ER GØY!!

Foto Privat

1 kommentar:

  1. For et hundeliv :0) Min Snoopy synes livet er ganske så kult om dagen han også, med masse snø å base i! Det hender at en snøkant har blitt undervurdert så hele bikkja blir borte, men han finner fort veien opp igjen.

    SvarSlett