lørdag 16. mai 2009

Jane Fonda

Ja, da har jeg lært dette: Det er ikke alltid lurt å klage sin nød. Matmor har nemlig funnet en "bedre løsning" på kragen - kjent som lampeskjermen - slik at jeg skal slippe å gå med den inne. Jeg er litt overivrig på denne hygienen, og en vanlig løpetidstruse kommer jeg innefor. Matmor har derfor kjøpt inn en fin, hvit, barnestrømpebukse og klipp et av foten og laget hull for hale. Den er litt for stor i livet, så vi bruker løpetidstrusen utenpå som et slags belte. IKKE lekkert!
foto privat
Skikkelig 80-talls

Så da går jeg rundt som en aerobic-babe fra 80-tallet. Alle ler og kaller meg Jane Fonda, noe som ikke er SÅ gøy. Kun to dager igjen.......
For de unge: Jane Fonda var en pioner innen treningsvideoer på 80-tallet, du finner et eksempel her)

1 kommentar:

  1. Det var jo dødskult da! 80-tallet er jo inne det da! Men du får hilse matmor og si at neste gang hun skal lage aerobicdrakt til deg, må du få en med 80-tallsfarger! Jeg foreslår rosa og turkis! You go girl!

    SvarSlett