fredag 15. mai 2009

Lampeskjermen

Dette er ikke noe morsomt altså...... Jeg har fått en betennelse "der bak". Nå finnes det salver for sånt, og det er ikke noe farlig, men...... Bare fordi jeg forsøker å hjelpe litt til med hygienen så har matmor satt på meg denne idiotiske lampeskjermen! Det er jo bare helt håpløst å gå rundt å se sånn ut!
foto privat

Ser jo helt idiotisk ut!

Men det er jo (som vanlig) matmor som bestemmer da, så jeg har jo ikke noe valg her. Det som er mest trist er jo at mange av de hundene jeg treffer nesten daglig - gjelder mest valpene da - blir skikkelig redd meg. De vil ikke hilse en gang, og da blir jeg litt urolig. Ser jeg virkelig så farlig ut - jeg som er så snill?
Så er det problem 2: Dette med snusing er jo ikke spesiet lett, og det er jo hele poenget turen i parken, ikke sant. Og jeg får ikke tak i hverken mat eller pinner som ligger på bakken. Dette er bare helt tragisk!
foto privat
Alle ser jo at dette er er helt håpløst!
Så sum a summarum synes jeg veldig synd på meg selv om dagen. Det skal sies at jeg får ekstra mye kos fra menneskene vi treffer når jeg er på tur nå, fordi de synes litt synd på meg. Det oppveier jo selvfølgelig noe. Men ..........akkurat nå synes jeg litt synd på meg selv.

1 kommentar:

  1. Neimen Ronja da! Det der så skikkelig lite kult ut! Du får trøste deg med at det nok er til ditt eget beste. Så får du bare nyte den ekstra menneskeoppmerksomheten som følger med...! Og god bedring!

    SvarSlett