torsdag 28. januar 2010

Titt tei ......

..... her er jei......
Må bare beklage, men sekretæren min har vært helt håpløs om dagen. Det er ikke det at det ikke skjer noe i hundelivet altså, men jeg klarer ikke den pcen helt alene - sorry. Jeg er egentlig en selvstendig hund, men her trenger jeg hjelp.
foto privat
Titt tei - her er jei ....
Uansett har jeg samlet opp litt div., så det kommer vel noe tilbakeblikk da. I mellomtiden nyter jeg vinterværet i Oslo. Nå er det passe kaldt, lite nedbør og MASSE snø i Oslomarka. Det er det deilig å endelig få masse lange dags- og kveldturer. Det er ikke noe som er så godt som å krølle seg opp i sofaen etter en time eller to med masse venner i skogen. Har ikke tid til blogging da ....

3 kommentarer:

  1. Nyydelig bilde! Og nyyyydelig hund! Som vanlig ;-)

    SvarSlett
  2. Har savnet deg litt i blogglandia, men godt å høre at alt er bra med deg da :-) Jeg har også vært litt dårlig på blogging i det siste, men i kveld skal jeg bite meg i halen og få gjort noe med det altså...

    SvarSlett
  3. Veldig kledelig med snø i barten!

    SvarSlett