mandag 15. juni 2009

Endelig tilbake!!

Da er jeg endelig tilbake igjen! Jeg har vært på (ufrivillig) ferie hos bestemor og bestefar i 14 dager. Ikke ufrivillig fordi det ikke er bra det altså. Bestefar er noe de kaller pensjonist og det betyr at jeg får være med på alt hele tiden. Og jeg får masse deilig mat - ikke sånn tørrfor - men bestemor koker fisk og grønnsaker og serverer hundepateèr og ris. Himmelsk! Det kommer nok noen sommerminneoppdateringer etter hvert som sekretæren min får oversikt over historiene. Så det er ikke for å klage altså - jeg har det veldig fint hos bestemor og bestefar - men uansett vil jeg helst være sammen med matmor. Jeg ble så glad når hun endelig kom tilbake. Hoppet og spratt. Og nå når jeg har blitt over to år gammel er jeg blitt litt erfaring. Så når matmor begynte å pakke masse bagger, var det bare en ting å gjøre:
foto privat
Jeg SKAL være med!
Det er å sette seg i bilen og bli der! Ikke en gang godbiter kan få meg ut av bilen altså - plutselig kan jeg bli distrahert og matmor kan lure seg av sted igjen. IKKE AKTUELT! for denne gangen skal jeg være med! Og det gikk bra - jeg fikk være med hjem til Oslo - endelig hjemme!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar