mandag 16. mars 2009

Harry-tur

Søndag dro vi en hel gjeng på Harry-tur til Sverige. Dette er min første utenlandstur så egentlig skulle jo dette være litt spesielt. Men nå skjønner jeg kanskje hvorfor de kaller det Harry-tur, for det er jo absolutt ikke noe kult med å reise på shopping til EU, det er bare Harry.
foto privat
Meg utenfor Nordby - gankse harry.

Vi stappet 4 tobeinte og 2 firbeinte i bilen og la i vei til det store utland. Ettersom det for en gangs skyld bare var to hunder, og i tillegg de to minste i gjengen, fikk vi god plass bak i stasjonsvogna. Men Kenzo syntes ikke at det var så veldig morsomt bak gitteret, han ville nok heller vært foran med menneskene.
foto privat

Kenzo vil ikke være her....... Kenzo vil sitte foran.......

Men tilbake til turen. Først var det en ganske lang biltur. Og ja, det var masse myke tepper å sove på, og vi sov jo mye av turen, men det er jo faktisk mye annet som er morsommere! Kenzo og jeg fikk heller ikke være med på shoppingen, vi måtte sitte i bilen. Det gikk egentlig veldig fint. Det var fin tempratur og masse luft. Vi hadde også hvert vårt trygge lille bur og et kjempestort kjøttbein. Og det er tross alt mye bedre enn å måtte være hjemme alene hele dagen. Men en ting må jeg få si: Jeg var snill og grei på hele turen, og matmor fikk handlet masse greier, men hadde hun klart å kjøpe en liten ting til meg? Neida. Min første utenlandstur, jeg må bare kjede meg og vente, og jeg får ikke en liten pose med godis en gang? Uhørt!

foto privat

Menneskene fikk kjøpt ganske mye - og ikke en liten godbit til meg en gang? (Det vi spiser her har vi tatt med hjemmefra)

Men hjemoverturen ble jo veldig koselig. Menneskene hadde jo kjøpt så mye at vi dessverre (hi-hi) måtte ligge på fanget inne i bilen hele veien hjem. Det er så godt!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar