fredag 29. april 2011

Royalist på min hals

I dag er det prinsebryllup i England, og jeg tar jo selvfølgelig konsekvensen av det. Alle gjestene pynter seg med flotte kjoler og ikke minst hatter. Jeg er jo egentlig en moteløve, men sliter litt med å se bra ut med hatt altså. Men som den prinsessen jeg er så kan jo alternativet være en flott tiara tenkte jeg - bling og diamanter for alle pengene

foto privat

Bekledning i forbindelse med prinsebryllupet: halstiara

Så da var det bare å bekle seg med det nærmeste man kommer - halsbånd som glitrer og skinner som den flotteste prinsessekrone. Som matmor har påpekt: skal dette halsbåndet noen gang brukes MÅ det jo bli i et kongelig bryllup! Dagens outfit blir da altså: halstiara.

2 kommentarer:

  1. HKH Prinsesse Ronja lyder jo slett ikke verst, og det halsbåndet var jo finere enn brudekjolen til Kate spør du meg ;-)

    SvarSlett