søndag 24. april 2011

Lopper og lapper

Her for noen uker siden dro vi ut på morgentur i Torshovparken som vanlig. Men plutselig får jeg høre at vi skal rett videre - ned på den skolen som jeg går forbi hver dag og som jeg IKKE får lov å gå inn på - selv om det er masse barn der jeg har sååååå lyst til å leke med. Anyway, dit skulle vi for å se om det var noen lopper å få kjøpt. LOPPER!!??!! Jeg vil vel ikke ha lopper! Trodde ingen ville lopper jeg, det klør da skikkelig har jeg hørt!


foto privat




Heller lapper enn lopper


Men så treffer vi på Torild, som står å selger lapper (vafler) og DET kan jeg skjønne at vi kan kjøpe altså! Og med min utrolige sjarme (og litt gammaldags tigging), ble det selvfølgelig en liten smakebit ....... Så det ble atstå lapper - og ingen lopper (gudskjelov)

1 kommentar:

  1. Helt enig med deg Ronja, lapper er absolutt å foretrekke, det er rett og slett kjempegodt ;-) Håper dere har hatt en strålende påske. Jeg har kost meg på hyttetur med alle de firbeinte jeg er glad i, og fått masse deilig mat, så jeg har hatt det helt toppers!

    SvarSlett